شنا در استخر و بیماری‌های مقاربتی زنانی که تحت هورمون درمانی قرار دارند بیشتر در معرض خطر سرطان تخمدان قرار دارند زن ایده‌آل بلاگرها؛ زنی که بیشتر مصرف می‌کند! پاسخ به پرسش‌های حقوقی بانوان ‌می‌خواهم متفاوت باشم| گفتگو با دختر وزنه بردار مشهدی که پدیده آسیا شد حضرت معصومه‌(س) از شاخص‌های تأثیرگذار بر فرهنگ ما هستند تبلیغات رسانه‌ای در حوزه جوانی جمعیت محدود است ویژه‌برنامه‌های بهزیستی مشهد ویژه دختران برگزار می‌شود جشن بزرگ دختران مهرانه در مشهد برگزار شد یک جامعه شناس: ۳۰ درصد دختران دبیرستانی مدرسه نمی‌روند| رشد شدید تحصیلات عالیه زنان پس از انقلاب مشارکت آستان قدس رضوی در آموزش زیست عفیفانه به خانواده‌ها حمایت ویژه از صندوق‌های خرد روستایی در دولت سیزدهم جمعیت مهمترین مسئله امنیتی و مولفه اول قدرت نظامی کشور خواهد بود تعداد وام‌های پرداخت‌شده برای ازدواج و فرزندآوری رکورد زد| راه اندازی مراکز همسان گزینی عرض ارادت دختران مشهدی به کریمه اهل‌بیت(ع)+فیلم پاسخ به پرسش‌های حقوقی بانوان | تکلیف نفقه در دوران عقد چیست؟ بی‌نام‌و‌نشانیم‌ ای‌حضرت پدر! روایتی از زنان مسلمان بااقتدار در تاریخ ایران | درسارای‌ملک‌خانم همسر باذکاوت تیمور یک دخترانه صمیمانه ویدئو | گل‌آرایی حرم حضرت‌معصومه‌(س) با ۵۰ هزار شاخه گل هشدار قرمز یک پزشک| ساده‌انگاری نسبت به سقط جنین حتی در بین خانواده‌های متدین
سرخط خبرها
۹۰ درصد طراحان طلا در خراسان‌رضوی بانوان هستند

۹۰ درصد طراحان طلا در خراسان‌رضوی بانوان هستند

  • کد خبر: ۲۲۳۹۵۷
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶
رئیس اتحادیه صنف طلا و جواهر مشهد گفت: هم‌اکنون ۹۰ درصد فعالان در حوزه طراحی فلزات گرانبها در استان، بانوان هستند.

یوسف تقی‌زادگان در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز درباره فعالیت زنان در صنف طراحی و فروش طلا و سایر فلزات گرانبها تصریح کرد: در حوزه طراحی طلا، حدود ۹۰ درصد طراحان ما بانوان هستند. معمولاً بانوان صبر و حوصله‌شان بیشتر از آقایان است و به همین دلیل طراحان ما بیشتر خانم هستند.

رئیس اتحادیه صنف طلا و جواهر مشهد افزود: طی یک‌سال‌ونیم گذشته، بیش از ۱۳۰ پروانه کسب در حوزه صنف طلافروشی برای بانوان صادر شده است.

به گفته وی، در دو سال گذشته عمدتاً طراح طلا به استان وارد می‌کردیم، اما از زمانی که بستر برای فعالیت طراحان بومی در استان فراهم شد، از این ظرفیت به‌خوبی استفاده شده است و باعث شده پروانه کسب زیادی حتی توسط بانوان چه در حوزه طراحی و چه در حوزه فروش داشته باشیم.

وی اضافه کرد: تاکنون دو هزار و ۳۰۰ پروانه کسب در صنف طلافروشی صادر شده که ۱۳۰ پروانه برای بانوان صادر شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.